18 paź 2016

20 lat Lary...

Aż mi się łezka w oku zakręciła jak parę dni temu przeczytałem, że 1 cześć Tomb Raidera ma już 20 lat! Szok. W dniu dzisiejszym sentymentalnie pokazuje moją część Tomb Raidera na PlayStation 1. Dodatkowo podzielę się z Wami moim pierwszym kontaktem z grą... jak mnie pamięć nie myli grałem pierwszy raz w tą wspaniała grę właśnie na psx około '99 roku. Kolega miał swojego psx i zaprosił mnie i kolegę na nocne granie pod namiotem :) Był to okres wakacji więc bez problemu można było grać cała noc... miał jakieś płyty demo i właśnie TR. Najpierw demówki poszły w ruch a po włożeniu Tomb Raidera do napędu nie było nas... konczylismy grać coś koło 9 rano heh.  Od tamtego momentu w serię TR gram tylko na konsolach! Gra mi się najlepiej trzymając pada w ręce:-) A czy po 20 latach warto wrócić do pierwszej części? Odpowiedź jest jedną! Tak!!
Ps
Sorry ale wracam do gry ;) Wam też proponuję przypomnieć sobie tytuł;)




2 komentarze: